Републикански кандидат за председника САД Доналд Трамп није још потрошио ни цента својег новца на телевизијске рекламе, док је његова демократска ривалка у трци за Белу кућу Хилари Kлинтон потрошила 52 милиона долара, објавио је „Ен-Би-Си њуз“, а пренео Ројтерс.

Америчка телевизија наводи да када се на ово дода новац који су за рекламирање председничких кандидата донирале политичке групе које их подржавају, за кампању Kлинтонове потрошен је 91 милион долара, наспрам осам милиона долара колико су дале Трампове присталице.

„Скоро 100 милиона долара је потрошено на предизборне ТВ рекламе у председничкој трци откад су завршени унутарстраначки избори, али кампања Доналда Трампа још није потрошила ни цент на неку рекламу“, навео је „Ен-Би-Си њуз“.

Наводи се да, иако њујоршки бизнисмен није купио термин на „Еј-Би-Сију“, „Си-Би-Сију“ нити „Ен-Би-Сију“, телевизијској мрежи која је емитовала његов ријалити шоу „Шегрт“, Трамп је успешно користио друштвене мреже да би допрео до бирача.

Он је често постављао постове на Фејсбуку и Твитеру који се лајкују и шерују небројено пута, што му обезбеђује бесплатну рекламу.

Према истраживању које је урадила фирма за анализирање медија „медиаQуант“, вредност помињања Трампа на друштвеним мрежама процењена је на око две милијарде долара у бесплатним рекламама, а очекује се да до избора 8. новембра достигне пет милијарди долара

Ало

ПОСТАВИ ОДГОВОР

Please enter your comment!
Please enter your name here